top of page

Hardanger Musikkfest 28. august - 1. september 2024

PRESSEMELDING

Festivalposter

Samhald

Den 29. utgåva av Hardanger Musikkfest går av stabelen onsdag 28. august til 1. september med utgangspunkt i vakre Lofthus . Festivalen vert for andre gong arrangert tidleg på hausten - veke 35 - midt i den nydelege innhaustingstida i Hardanger. Tema er SAMHALD

Nederst finn du nedlastbare pressebilete.

Velkomen til festival!

Den 29. utgaven av Hardanger Musikkfest har blitt planlagt i en urolig verden hvor mye står på spill. Jeg velger å tro at musikk, kunst og kultur er ekstra viktig i en slik periode, og derfor ble årets tema SAMHALD. Kunst har evnen til å skape tilhørighet og samhold og kan være noe positivt og friskt i en skremmende tid. Kunst og kultur kan bidra til bearbeidelse av inntrykk og følelser, forsoning og åpne ytringsrom. I et samfunn der fakta stadig utfordres og vi lever i hver vår virkelighet, er det viktigere enn noen gang at vi øver oss i kunsten å lytte.

Og for et stjernelag vi skal få oppleve. Det norske kammerorkester med sin kunstneriske leder Pekka Kuusisto er endelig tilbake i Hardanger. Både Amalie Tvilde, Olve Haugen og Ragnhild Aarvik har sine barndomsår i Ullensvang - og lever når profesjonelle liv med kunst og musikk andre steder. Det gleder oss at de kommer “heim” og deler scenen med internasjonale størrelser som Halvor Melien, Milla Viljamaa, Sanae Yoshida, Annabel Guaita og Julie Kleive. Årets festival byr på alt fra Vivaldis mesterverk “De fire årstidene”, via tango og visesang -  til drinker, vandring og poesi. Helt ny musikk, veldig gammel musikk - og bare veldig, veldig fin musikk. Sammen skal vi tromme, vi skal lytte og vi skal danse.

Alt blir litt større, når vi er sammen.

Velkommen til Hardanger – og nærare musikken!

Therese Birkelund Ulvo, kunstnerisk leder

Program og artistar
Årets program kan du lese her

Artistar

Halvor Festervoll Melien, Sanae Yoshida, Agnethe Sørlien, Olve Haugen, Julie Kleive, Det Norske Kammerorkester, Pekka Kuusisto, Ragnhild Aarvik, Amalie Kinsarvik Tvilde, Milla Viljamaa, Annabel Guaita, Mikaela Balasa, Joachim Kwetzinky, Herman Wildhagen & Steinar Jensen!​

​​​

Les meir om artistane her

alle artister

Journalister til festivalen

Kanadiske Xenia Benivolski som blant anna skriv for The Wire og Artforum kjem til årets festival frå torsdag 28. august til 1. september. I 2023 var Britiske Kieron Tyler frå Arts Magazine her og I 2022 Fiona Talkington frå BBC. Det er eit mål for Hardanger Musikkfest å få dekning internasjonalt. Me vil gjerne ha fleire journalistar hit - både norsk og internasjonale. Ta kontakt om du ynskjer akkreditering!

Kunstnarisk profil

Hardanger Musikkfest sitt mål er å programmera både spenstig og konvensjonelt, forankra i ein unik Hardangerkultur. Å visa musikalske samanhengar mellom tradisjon ogfornying, historie og aktualitet. Den klassiske kammermusikken er kjernen i festivalen med folkemusikk, verdensmusikk, moderne musikk og jazz som naturlege komponentar. Samtidig er det veldig viktig for oss at festivalen er Hardanger-spesifikk og at Hardangersitt unike miljø, atmosfære og kultur er sjølve grunnpilaren i festivalen. Festivalen er det einaste faste profesjonelle tilbodet innan klassisk musikk i Ullensvang.

Hardingfele og epletre

Kontakt

Ønsker du akkreditering til årets festival eller prata meir med oss? Ta kontakt!

Kunstnarisk leiar: Therese Birkelund Ulvo, therese@hardangermusikkfest.no / 932 95 821

Dagleg leiar: Anna Gursli Langesæter, post@hardangermusikkfest.no / 958 90 237

Marknad og sal: Mina Gursli Langesæter
mina@hardangermusikkfest.no / 90602248

Pressebilete

This is your Team section. It's a great place to introduce your team and talk about what makes it special, such as your culture and work philosophy. Don't be afraid to illustrate personality and character to help users connect with your team.

bottom of page